Saturday, October 6, 2007

کمکم کنيد ، اعدامم نکنند!

فرياد استمداد علي مهين ترابي از زندان گوهردشت!


علي ١۶ ساله بود که دستگير شد. در يک روز غمگين پاييزي او با همکلاسي هايش دعوايش شد و در جريان اين نزاع، يک نفر با چاقو به قتل رسيد. علي را دستگير کردند و به اعدام محکوم کردند. اکنون پنج سال از آن روز تلخ و وحشتناک ميگذرد. علي ٢١ ساله است و آماده براي به قتل رسيدن!!!
شاهرودي حکم اعدام را امضا کرده و چند روزي و يا شايد چند لحظه اي به اجراي حکم باقي نمانده است.
کميته بين المللي عليه از يک هفته قبل در جريان اين پرونده قرار گرفته است. ما با اطرافيان علي تماس گرفته و مجموعه اقدامات لازم را براي نجات جان او انجام ميدهيم.
هيچکس نميتواند تصور کند که مادر او و خانواده اش چه لحظات سختي را ميگذرانند و از همه مهمتر خود علي نگران است و وحشت زده. او ميگويد اگر در دنيا در همه جا اعتراض شود، شايد شانس داشته باشم، زنده بمانم . اگر فقط در يک جا اعتراض کنيد، فايده ندارد.
صداي علي در گوشهاي ما است. او ميگويد کمکم کنيد! نگذاريد اعدامم کنند. من از اعدام ميترسم!
در آستانه ١۰ اکتبر روز جهاني عليه اعدام بهر طريق ممکن کمک کنيد علي را از دست جلادان نجات دهيم. اعدام وحشيانه و غير انساني است و اعدام نوجوانان و جوانان بطريق اولي وحشتناک است. علي ١۶ ساله بوده که دستگير شده و طبق قوانين بين المللي او بالغ نبوده و هيچ دولتي حق ندارد او را اعدام کند. اما در ايران اعدام کودکان ونوجوانان عادي است و حکومت جنايتکاران اين بار قصد کشتن علي مهين ترابي را دارد. به اين جنايت وحشيانه اعتراض کنيد. به علي جوان پاسخ دهيد ما هستيم و براي نجات جان تو فعالانه تلاش ميکنيم. ما نخواهيم گذاشت ترا اعدام کنند.


کمیته بین المللی علیه اعدام
١ اکتبر ٢۰۰۷

manochermasori@yahoo.com

Tfn: 0046 070/491 74 494
www.adpi.net

No comments: