Monday, October 8, 2007

تعدادی از کارگران فولاد مبارکه اصفهان خواهان لغو مجازات اعدام شدند

جمعی از کارگران فولاد مبارکه اصفهان به مناسبت نزدیک شدن ١٠ اکتبر (مصادف با ١٨ مهر) روز جهانی علیه اعدام، با امضای قطعنامه زیر خواهان لغو مجازات اعدام در ایران و در سراسر جهان و نیز لغو احکام تمام محکومین به اعدام شدند. در این قطعنامه آمده است:

"از همه مردم انساندوست و آزادیخواه در سراسر جهان خواستاریم که به این حرکت بپیوندند و دولت هائی که دست به اعدام میزنند را محکوم کنند.
این حرکتی انسانی است که همه کارگران، خواهان آن هستند ، جهانی بدون ظلم و تبعیض و جنایت. مجازات اعدام، قتل عمد دولتی است و ابزاری است در دست دولتها جهت به بند کشیدن هر چه بیشتر اکثریت عظیم تولیدكنندگان و خاموش نگهداشتن آنان برای تحمیل فقر و محرومیت بر آنان. لغو این عمل ضد انسانی از قوانین قضایی، گامی است در جهت رسیدن به دنیایی بهتر".

حزب کمونیست کارگری از سایر مراکز کارگری، از دانشجویان و همه مردم آزادیخواه میخواهد به این حرکت بپیوندند و این قطعنامه را امضا کنند.

زنده باد کارگران فولاد مبارکه اصفهان

حزب کمونیست کارگری ایران
٧ اکتبر ٢٠٠٧، ١٥ مهرماه ١٣٨٦


ضمیمه، قطعنامه کارگران فولاد مبارزه اصفهان علیه اعدام:

به تمامی سازمانهای مخالف با اعدام و همه ی انسانهای آزادیخواه در سراسر دنیا

ما تعدادی از کارکنان مجتمع فولاد مبارکه اصفهان، به مناسبت روز 10 اکتبر (18 مهر) به عنوان روز جهانی علیه اعدام، اعلام میداریم :
­ - اعدام را عملی غیرانسانی میدانیم و خواهان لغو مجازات اعدام در ایران و همه جای دنیا هستیم.
- خواهان لغو احکام اعدام تمام محکومین به اعدام هستیم.
-­ از همه مردم انساندوست و آزادیخواه در سراسر جهان خواستاریم که به این حرکت بپیوندند و دولت هائی که دست به اعدام میزنند را محکوم کنند.
این حرکتی انسانی است که همه کارگران، خواهان آن هستند ، جهانی بدون ظلم و تبعیض و جنایت . مجازات اعدام ، قتل عمد دولتی است و ابزاری است در دست دولتها جهت به بند کشیدن هر چه بیشتر اکثریت عظیم تولیدكنندگان و خاموش نگهداشتن آنان .برای تحمیل فقر و محرومیت بر آنان . لغو این عمل ضد انسانی از قوانین قضایی ، گامی است در جهت رسیدن به دنیایی بهتر .
دست همه فعالین علیه اعدام را میفشاریم.

No comments: