Sunday, July 27, 2008

سه روز تحصن و اعتراض بر عليه حكم اعدام فرزاد كمانگرو احكام فزاينده اعدام در ايران در شهر فرانكفورت آلمان










كميته بين المللي عليه اعدام در مركز شهر فرانكفورت با برپاكردن، ميز اطلاعاتي و اعلام يك تحصن سه روزه، در مورد اعدامها در ايران به افكار عمومي در آلمان هشدار داده و از همگان دعوت كرد به موج جديد و بيشرمانه اعدامها در ايران اعتراض كنند.
در اين سه روز اعتراض كه روزهاي پنجشنبه و جمعه و شنبه ، ۲۴ و ۲۵ و ۲٦ جولاي بود، به حكم اعدام فرزاد كمانگر و همه اعدامها در ايران اعتراض ميشد و با مردم علاقمند و مشتاق به بحث و گفتگو پرداخته شد.
در طول سه روز متوالي، صدها نفر از اين ميز اطلاعاتي و مجموعه اطلاعات در مورد اعدامها در ايران و مبارزات مردم در ايران بر عليه اعدام ، ديدار كردند. موجي از همبستگي در ميان مردم معترض به قتل عمد دولتي با برگزار كنندگان اين تحصن سه روزه و فعالين كميته بين المللي عليه اعدام
به چشم ميخورد و تعداد زيادي از ايرانيان مقيم فرانكفورت در اين حركت اعتراضي حضور داشته و نفرت و انزجار خود از جمهوري اسلامي ايران و احكام فزاينده اعدام در ايران را اعلام ميكردند.
اخبار و گزارشات مربوط به جنايات جمهوري اسلامي و بويژه اخبار اعدام و سنگسارهاي اخير در ايران، با چنان خشم و انزجاري در ميان بازديدكنندگان از اين غرفه اطلاعاتي مواجه ميشد ، و بارها مردم حاضر در محل اشك ميريختند و با خانواده هاي اعدام شدگان و يا محكومين به اعدام ابراز همدردي ميكردند.
كميته بين المللي عليه اعدام در شهر فرانكفورت آلمان كه بارها چنين آكسيونهاي اعتراضي را سازمان داده است، يكبار ديگر از همگان دعوت ميكند به موج جديد اعدامها در ايران و به حكم اعدام فرزاد كمانگر اعتراض كنند.



كميته بين المللي عليه اعدام
۲۷ جولاي ۲۰۰۸

No comments: