Sunday, July 27, 2008

گزارشی از یک تجمع اعتراض برای لغو حکم اعدام فرزاد کمانگر در شهر زوریخ







روز شنبه 19 ژوئیه 2008 به ابتکار فدراسیون سراسری پناهندگان ایرانی واحد سوئیس در مرکز شهر زوریخ یک تجمع اعتراضی برگزار گردید. فعالین فدراسیون در این تجمع، نمایشگاه عکسی از آثار جنایات جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند. عکسهای فرزاد کمانگر معلم محکوم به اعدام در این نمایشگاه یکبار دیگر توجه ها را به ایران و قوانین ضد انسانی جمهوری اسلامی معطوف کرد.

در طول مدت برگزاری این تجمع، فعالین و برگزار کنندگان این آکسیون با عابرین و بازدید کنندگان گفتگو و از حکم اعدام فرزاد کمانگر و اختناق سیاسی در ایران صحبت میکردند و به آنها اطلاعات می دادند.
تعدادی از فعالین فدراسیون همزمان با دائر کردن این نمایشگاه به پخش تراکت و اطلاعیه در میان مردم پرداختند. در این اطلاعیه ها از مردم خواسته شده بود جمهوری اسلامی را بدلیل صادر کردن حکم اعدام فرزاد کمانگر محکوم نمایند.

در این تجمع که اساسا علیه اعدام در ایران بویژه حکم اعدام فرزاد کمانگر صورت گرفته بود طوماری که علیه حکم اعدام وی تهیه شده بود به امضای عابرین و بازدید کنندگان رسیده و مردم با امضای این طومار تنفر عمیق خود را علیه جنایات جمهوری اسلامی ابراز میداشتند.



همبستگی، فدراسیون سراسری پناهندگان ایرانی واحد سوئیس
20 ژوئیه 2008

No comments: