Sunday, July 27, 2008

۲۹ نفر در زندان اوين اعدام شدند!

جمهوري اسلامي ايران ، حمام خون براه انداخته و با اعدامهاي فزاينده، به مقابله با مردم پرداخته است

امروز يكشنبه ۲۷ ماه جولاي در زندان اوين تهران ۲۹ نفر اعدام شدند. اين بزرگترين قتل دسته جمعي در زندان اوين در چند سال اخير بود.
قاضي مرتضوي جلاد و چهره منفور حكومتي، در مورد اين اعدامها در رسانه ها در چند روز اخير حرف زد و خبر اجراي اين احكام را در روز يكشنبه به رسانه ها داد. امروزرسانه هاي حكومتي رسما در مورد اين اعدامها حرف زده و همانند، موارد قبلي اعدامهاي بعد از شورش شهري عليه افزايش قيمت بنزين در تهران، همه اعدام شدگان را فروشندگان مواد مخدر و مجرم معرفي كردند. هنوز مشخصات همه اين قربانيان اعلام نشده است، اما آنچه معلوم است، اينكه ، اين قتل عام دسته جمعي، براي زهر چشم گرفتن از مردم و براي ترساندن مردم معترض در ايران است. اينها قتل عمد دولتي در مقابل موج وسيع اعتراض و ابراز نفرت مردم عليه جمهوري جنايت اسلامي است. جمهوري اسلامي در شرايط بن بست كامل و در چنبره اعتراضات فزاينده مردم، اعتراض زنان و جوانان و دانشجويان و اعتراضات گسترده كارگري است. موج نفرت و انزجار از حكومت و نفرت از قتل عمد دولتي در ايران ، حكومت را به وحشت مرگ انداخته است و مرتضوي جلاد يكبار ديگر به ميدان آمده و اعلام ميكند كه حكومت اسلامي ميكشد و خون ميريزد براي اينكه بماند و سقوط نكند. غافل از اينكه همه اين جنايات و همه اين وحشيگريها عزم مردم را براي انداختن اين حكومت و يكسره كردن تكليف حكومت ، جزمتر خواهد كرد.

مردم آزاده ، معترضين به جنايات حكومت اسلامي!

در مقابل اين موج وحشيانه اعدام و خونريزي، در مقابل جشم در آوردن و دست بريدن ، در مقابل اعدام و سنگسار، فقط يك راه اساسي وجود دارد و آنهم تلاش براي سرنگوني حكومت جنايتكار اسلامي است. به اعدامها در ايران وسيعا اعتراض كنيد،. در همه جا شعار بنويسيد اعدام قتل عمد دولتي است و دولت جنايتكار اسلامي بايد سرنگون شود. در همه تظاهرات و اعتراض سازمان دهيد و به اين موج جديد و فزاينده اعدامها در ايران ، در همه جاي دنيا اعتراض كنيد.
كميته بين المللي عليه اعدام اين موج جديد و وحشيانه اعدامها در ايران را بشدت محكوم كرده و با تمام قوا خواهد كوشيد عليه اين جنايات وحشيانه، صفي از اعتراض و مقاومت را سازمان دهد.
ما نبايد بگذاريم، جان تعداد بيشتري قرباني شود، متحدانه به پا خيزيم و به اين اعدامهاي وحشيانه و گسترده اعتراض كنيم.

كميته بين المللي عليه اعدام
۲۷ جولاي ۲۰۰۸

No comments: