Sunday, August 24, 2008

روز جهانی اعتراض به حكم اعدام فرزاد كمانگر

به فدراسيون آموزش بين الملل، سازمانهای كارگری و نهادهای مخالف اعدام

روز جهانی اعتراض به حكم اعدام فرزاد كمانگر
دوستان گرامی!

فرزاد كمانگر معلم جوانی است كه در ايران دستگير و به اعدام محكوم شده است. تا كنون نهادهای متعددی در دنيا به اين حكم اعتراض كرده اند. از جمله فدراسيون آموزش بين الملل، فراخوانی برای اعتراض به اين حكم و نجات جان فرزاد كمانگر داده و از همگان خواسته به اين حكم اعتراض كنند.

ما در آستانه روز جهانی معلم هستيم. ۵ اكتبر روز جهاني ابراز احترام به معلمينی است كه در سراسر جهان به همه كودكان و به فرزندان ما آموزش علم و دوستي و مودت ميدهند. اين روز فرصت مناسبی است كه در سراسر جهان، به هر طريق ممكن به حكم اعدام فرزاد كمانگر اعتراض كنيم.

از شما درخواست ميكنيم كه اين روز را روز جهانی اعتراض به حكم اعدام فرزاد كمانگر و همه محكومين به اعدام در ايران اعلام كرده و از همه نهادهای تحت مسئوليت خود و از همه سازمانهای کارگری و مدافع حقوق انسان بخواهید دست به تجمع اعتراضی درمقابل سفارتخانه های جمهوری اسلامی ایران بزنند و به هرطریق که میتوانند حکومت اسلامی را برای لغو حکم اعدام فرزاد کمانگر تحت فشار قرار دهند.

در دو سال گذشته به دعوت اتحاديه های كارگری، روز جهانی ابراز همبستگی با كارگران ايران برگزار شده و به این مناسبت در بسیاری از کشورها درمقابل سفارتخانه های جمهوری اسلامی تجمعات متعددی برپا شد و نامه های اعتراضی بسیاری خطاب به سران جمهوری اسلامی ارسال شد۔ امروز بسيار حياتی است كه بر عليه اعدامها و حكم اعدام فرزاد كمانگر به یک حركت جهانی دست بزنيم. بگذار حكومت اسلامی ببيند كه در دنيا افکار عمومی جهانی با قتل عمد و جنايات عامدانه عليه انسانها مخالفند و برای نجات جان كسانی كه در سلولهای مرگ حكومت اسلامی نشسته اند، به خيابان می آيند. بگذار مادر فرزاد كمانگر ببيند كه قلبهای بسياری برای آزادی فرزند او و برای لغو حكم اعدام فرزاد می تپد و اين قلبها و اين دستها در روز ۵ اكتبر بهم گره ميخورد و برای نجات جان فرزاد كمانگر به ميدان می آيد.

زنده باد همبستگی بين المللی انسانها براي نجات جان فرزاد كمانكر

مينا احدی: سخنگوی كميته بين المللی عليه اعدام
تلفن تماس: +491775692413
ای میل: minaahadi@aol.com

شهلا دانشور: مسئول کميته مبارزه براي آزادي زندانيان سياسي
تلفن تماس: +44 777 9898968
ای میل:
shahla_daneshfar@yahoo.com

۲٢ اوت ۲۰۰۸

No comments: