Wednesday, February 6, 2008

جمهوري اسلامي ايران ، قصد سنگسار دو زن جوان را دارد!

بر عليه اين جنايات وحشيانه به اعتراضي بين المللي بايد دست زد.


سنگسار در ايران، همواره يکي از ابزارهاي حکومت در تعرض به زنان و مردم بوده است. اين بار در کرج، خبر محکوميت به سنگسار زهره و آذر کبيري دو خواهر ٢٧ و ٢٨ ساله در رسانه ها منتشر شده است. يکسال قبل حکومت اسلامي ايران اين دو را دستگير و به 99 ضربه شلاق محکوم ميکند. اين دو زن در زندان باقي مانده و شش ماه بعد پرونده مجددا مورد بازرسي قرار گرفته و اين بار هر دو به سنگسار محکوم ميشوند. زهره کبيري و آذر کبيري هر دو در زندان رجايي شهر کرج هستند و در انتظار اجراي اين حکم وحشيانه نشسته اند.
وکيل اين دوزن، هنگامي که دادگاه عالي حکومت اسلامي نيز حکم را تاييد و براي اجراي احکام فرستاده، وکالت اين پرونده را به عهده گرفته و با بررسي هاي اوليه ، مجموعه اي از تناقضات را در اين مورد مطرح کرده است.
هفته گذشته خبر احتمال اجراي حکم سنگسار عبدالله فريور مقدم نيز در رسانه ها مطرح شد. عبدالله فريور مقدم متاهل و دو فرزند دارد که بجرم رابطه با يک زن جوان به سنگسار محکوم شده است. عليرغم اعتراضات بين المللي به اين حکم، جمهوري اسلامي ايران در صدد تهيه مقدمات اجراي حکم است.
در ايران دهها نفر ديگر در زندانهاي مختلف، به سنگسار محکوم شده و در انتظار اجراي حکم سنگسار هستند.
کميته بين المللي عليه سنگسار ، ضمن محکوميت شديد اين رفتار وحشيانه و قرون وسطايي جمهوري جنايت اسلامي ، از همگان دعوت ميکند که به اين احکام اعتراض کنند.
بايد به يک اعتراض گسترده و جهاني وبه مبارزه متحدانه بر عليه سنگسار و بر عليه جمهوري اسلامي ايران دامن زد ، و بايد کاري کرد که نه فقط جان محکومين به سنگسار نجات يابد، بلکه سران حکومت اسلامي بجرم جنايت عليه بشريت دادگاهي و محاکمه شوند.

کمک کنيد جان زهره و آذر کبيري و عبدالله فريور مقدم را نجات دهيم!

کميته بين المللي عليه سنگسار

٢ فوريه 2008
00491775692413

1 comment:

Anonymous said...

سلام.ما هم به این معتقدیم.چیکار باید بکنبم.کار واقعی نه خیالی